Služby pro firmy a podnikatele
Business Centre CHRONOS Vám nabízí řadu služeb, které vám usnadní vlastní podnikání a oprostí vás od řady administrativních a byrokratických činností, které jsou vždy součástí našeho podnikatelského prostředí.
Sekretářské a administrativní služby
- psaní textů
- překlady dopisů
- zajištění běžné administrativní agendy společnosti (osobní asistentka)
- správa datových schránek – přijetí zpráv, odesílání zpráv dle pokynů klienta
- sjednání obchodních schůzek
- asistence při jednání, zajištění cateringových služeb
Konferenční služby
- zajištění konferencí, seminářů, team buildingů „na klíč“
- od distribuce pozvánek, po zajištění vlastní organizace akce
„Concierge“ služby – zajistíme za vás a pro vás
- doklady na pracovní i soukromé cesty včetně letenek, ubytování, pronájmu automobilu atd.
- rezervace míst v restauraci pro obchodní jednání i jiné akce
- sjednání termínů s provozovateli jiných služeb
- další dle individuálních požadavků klienta
Právní služby – založení firmy včetně registrace u OR a dalších státních institucí
- změny ve společnosti, včetně zapsání do OR
- právní poradenství a konzultace
- notářské služby přímo v Business Centre CHRONOS
Účetní služby
- správa a evidence účetních dokladů
- příprava podkladů pro zpracování účetních uzávěrek a daňových dokladů pro finanční úřad
- zajištění účetních a daňových konzultací